Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Izpis gradiva
Izpis gradiva
A-
|
A+
|
Natisni
Naslov:
Težave pacientov pri uporabi inhalacijske terapije in pomen zdravstvene vzgoje : diplomska naloga
Avtorji:
ID
Zupančič, Nataša
(Avtor)
ID
Rebec, Doroteja
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
diplomska_naloga-zadnja_verzija_NATASA_ZUPANCIC.pdf
(601,75 KB)
MD5: D1DBB8DF8CEE4004C934A06960EB92BF
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
Ključne besede:
zdravstvena vzgoja
Kraj izida:
Izola
Kraj izvedbe:
Izola
Založnik:
[N. Zupančič]
Leto izida:
2012
Leto izvedbe:
2012
Št. strani:
V, 43 f., [5] f. pril.
PID:
20.500.12556/RUP-10726
UDK:
615.835
COBISS.SI-ID:
512322617
Datum objave v RUP:
18.03.2019
Število ogledov:
1785
Število prenosov:
54
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Patient's difficulties in inhalation therapy usage and the importance of health education
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj