Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Primerjalna analiza izbranih nacionalnih oglaševalskih kampanj : diplomska naloga
Avtorji:ID Mraz, Igor (Avtor)
ID Faganel, Armand (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf Mraz_Igor_20181001.pdf (633,43 KB)
MD5: 665FB01B4FD29422C586BBAD148DA87F
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:marketing, etnocentrizem, kmetijski marketing, CETSCALE, nacionalne oglaševalske kampanje
Kraj izida:Koper
Kraj izvedbe:Koper
Založnik:[I. Mraz]
Leto izida:2018
Leto izvedbe:2018
Št. strani:IX, 54 str.
PID:20.500.12556/RUP-11218 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1(043.2)
COBISS.SI-ID:1540699076 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:23.05.2019
Število ogledov:2758
Število prenosov:67
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:marketing, ethnocentrism, agricultural marketing, CETSCALE, national advertising


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici