Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Strategija mednarodnega marketinga izbranega podjetja na področju ekoloških živil : diplomska naloga
Avtorji:ID Kamenčić, Elvisa (Avtor)
ID Faganel, Armand (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf Kamencic_Elvisa_20180928.pdf (2,55 MB)
MD5: 67AB364ADB2AD6B6BC2338699F3BDF42
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:marketing, mednarodni marketing, ekološka živila, mednarodno okolje, zeleni marketing, trajnostni marketing, internacionalizacija
Kraj izida:Koper
Kraj izvedbe:Koper
Založnik:[E. Kamenčić]
Leto izida:2018
Leto izvedbe:2018
Št. strani:XI, 52 str., [18] str. pril.
PID:20.500.12556/RUP-11229 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138:631.147(043.2)
COBISS.SI-ID:1540686276 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:23.05.2019
Število ogledov:2472
Število prenosov:90
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:marketing, international marketing, organic food, international environment, green marketing, sustainable marketing, internationalization


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici