Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Strategija mednarodnega marketinga podjetja v dejavnosti igralništva : zaključna projektna naloga
Avtorji:ID Zidanšek, Maša (Avtor)
ID Kesič, Dragan (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf Zidansek_Masa_20190212.pdf (1,70 MB)
MD5: 893B3AC95990777E26653A7BD76A8C3E
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:strategija, mednarodni marketing, mednarodno poslovanje, igralništvo, podjetje Interblock, d. d.
Kraj izida:Koper
Kraj izvedbe:Koper
Založnik:[M. Zidanšek]
Leto izida:2018
Leto izvedbe:2018
Št. strani:X, 35 str., [1] str. pril.
PID:20.500.12556/RUP-11366 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.5:343.56(043.2)
COBISS.SI-ID:1541082820 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:23.05.2019
Število ogledov:2008
Število prenosov:100
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:international marketing, international business, gambling, company Interblock, d. d.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici