Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Izpis gradiva
Izpis gradiva
A-
|
A+
|
Natisni
Naslov:
Smernice za spodbujanje rezilientnosti in samostojnosti pri otroku z govorno-jezikovnimi motnjami in učnimi težavami : magistrsko delo
Avtorji:
ID
Golob, Teodora
(Avtor)
ID
Kiswarday, Vanja Riccarda
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
PEF_Golob_Teodora_i2020.pdf
(998,54 KB)
MD5: 3092F58A73086AFBAF8B6D312E899BAB
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Ključne besede:
učne težave
,
govorno-jezikovne motnje
,
otroci in mladostniki
,
posledice učnih težav
,
rezilientnost
,
samostojnost
Kraj izida:
Koper
Kraj izvedbe:
Koper
Založnik:
[T. Golob]
Leto izida:
2020
Leto izvedbe:
2020
Št. strani:
[8] f., 108 str.
PID:
20.500.12556/RUP-12894
UDK:
376(043.2)
COBISS.SI-ID:
21995011
Datum objave v RUP:
23.07.2020
Število ogledov:
1863
Število prenosov:
121
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
learning difficulties
,
speech and language disorders
,
children and adolescents
,
consequences of earning difficulties
,
resilience
,
the independence
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj