Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Izpis gradiva
Izpis gradiva
A-
|
A+
|
Natisni
Naslov:
Pristop CLIL in različne taksonomske stopnje pri pouku angleščine na razredni stopnji : magistrsko delo
Avtorji:
ID
Ivanež, Teja
(Avtor)
ID
Bratož, Silva
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
Ivanez_Teja_2019.pdf
(1,97 MB)
MD5: 4665F57EE50ED6E8D701F374062A12F7
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Ključne besede:
Bloomova taksonomija
,
poučevanje tujega jezika
,
CLIL
,
taksonomske stopnje
,
zaznave učencev
Kraj izida:
Koper
Kraj izvedbe:
Koper
Založnik:
[T. Ivanež]
Leto izida:
2019
Leto izvedbe:
2019
Št. strani:
[7] f., 77 str.
PID:
20.500.12556/RUP-13819
UDK:
811.111-053.5(043.2)
COBISS.SI-ID:
1541697732
Datum objave v RUP:
23.07.2020
Število ogledov:
2427
Število prenosov:
123
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
Bloom's taxonomy
,
foreign language teaching
,
CLIL
,
taxonomy levels
,
learner's perceptions
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj