Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Izpis gradiva
Izpis gradiva
A-
|
A+
|
Natisni
Naslov:
Bralna motivacija pri književni vzgoji v predšolskem obdobju : diplomska naloga
Avtorji:
ID
Glaser, Petra
(Avtor)
ID
Medved-Udovič, Vida
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
PEF_Glaser_Petra_i2020.pdf
(356,92 KB)
MD5: 956D1B7527C339A9E6EA6D8DF449EDD8
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Zaključna naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Ključne besede:
predšolski otroci
,
motivacija
,
branje
,
razumevanje
,
razvoj
,
književnost
Kraj izida:
Koper
Kraj izvedbe:
Koper
Založnik:
[P. Glaser]
Leto izida:
2020
Leto izvedbe:
2020
Št. strani:
[6] f., 37 str.
PID:
20.500.12556/RUP-13890
UDK:
82-053.4:028.5(043.2)
COBISS.SI-ID:
22529027
Datum objave v RUP:
23.07.2020
Število ogledov:
2064
Število prenosov:
82
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
preschool children
,
motivation
,
reading
,
understanding
,
development
,
literature
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj