Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Izpis gradiva
Izpis gradiva
A-
|
A+
|
Natisni
Naslov:
Odnos učencev do matematike v tretjem, šestem in devetem razredu izbrane osnovne šole : magistrsko delo
Avtorji:
ID
Rener, Vesna
(Avtor)
ID
Cotič, Mara
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
Rener_Vesna_2019.pdf
(1,73 MB)
MD5: E1205FA5633002918997254C34008F84
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Ključne besede:
pouk matematike
,
osnovnošolci
,
medsebojni odnosi
,
odnos do matematike
,
priljubljenost matematike
Kraj izida:
Koper
Kraj izvedbe:
Koper
Založnik:
[V. Rener]
Leto izida:
2019
Leto izvedbe:
2019
Št. strani:
[11] f., 76 str.
PID:
20.500.12556/RUP-13893
UDK:
51:373.3(043.2)
COBISS.SI-ID:
1541920196
Datum objave v RUP:
23.07.2020
Število ogledov:
1766
Število prenosov:
122
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Odnos učencev do matematike v 3., 6. in 9. razredu izbrane osnovne šole
Ključne besede:
mathematics class
,
elementary school
,
interpersonal relationship
,
attitude to mathematics
,
popularity of mathematics
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj