Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Izpis gradiva
Izpis gradiva
A-
|
A+
|
Natisni
Naslov:
Stališča učiteljev do petja v pevskem zboru v povezavi z učnim uspehom in psihosocialnim razvojem učencev : magistrsko delo
Avtorji:
ID
Blagonja, Lara
(Avtor)
ID
Kopačin, Barbara
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
PEF_Blagonja_Lara_i2020.pdf
(842,36 KB)
MD5: 6C5EE17CADB69B7B3187FCC8EB5B2B72
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Ključne besede:
stališča učiteljev
,
zborovodja
,
vloga in pomen šolskega pevskega zbora
,
učni uspeh
,
psihosocialni razvoj
Kraj izida:
Koper
Kraj izvedbe:
Koper
Založnik:
[L. Blagonja]
Leto izida:
2020
Leto izvedbe:
2020
Št. strani:
[8] f., 62 str.
PID:
20.500.12556/RUP-14102
UDK:
78.087.681(043.2)
COBISS.SI-ID:
27238147
Datum objave v RUP:
29.09.2020
Število ogledov:
1715
Število prenosov:
75
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
teacher's views
,
choirmaster
,
the importanceof choral singing
,
academic performance
,
psychosocial development
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj