Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Vpliv družbenih omrežij na izgradnjo tržne znamke "Love Istria" : zaključni projekt
Avtorji:ID Hrnjadović, Anja (Avtor)
ID Zabukovec Baruca, Petra (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf FTS_Hrnjadovic_Anja_i2020.pdf (1,48 MB)
MD5: 8E2C0304FCF733EBDE5E022189404FB2
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega projekta/projektno delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
Ključne besede:družbena omrežja, tržna znamka, tržno komuniciranje
Kraj izida:Portorož
Kraj izvedbe:Portorož
Založnik:[A. Hrnjadović]
Leto izida:2020
Leto izvedbe:2020
Št. strani:67 str., [2] str. pril.
PID:20.500.12556/RUP-14829 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:338.48:791.641
COBISS.SI-ID:26185475 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:08.01.2021
Število ogledov:1918
Število prenosov:104
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici