Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Dejavniki marketinške kulture in uspešnost v gradbenih organizacijah : magistrska naloga
Avtorji:ID Črv, Teja (Avtor)
ID Markič, Mirko (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf Crv_Teja_20160719.pdf (4,52 MB)
MD5: A45884EB06AAA5E78FEAC31AB26C568F
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:gradbena dejavnost, management, marketinška kultura, organizacija, raziskava, uspešnost
Kraj izida:Koper
Kraj izvedbe:Koper
Založnik:[T. Črv]
Leto izida:2016
Leto izvedbe:2016
Št. strani:VIII, 79 str. + pril.
PID:20.500.12556/RUP-16380 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138:69(043.2)
COBISS.SI-ID:1538600644 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:06.06.2021
Število ogledov:1132
Število prenosov:30
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:construction industry, management, marketing culture, organization, research, efficiency


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici