Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Analiza strategije marketinškega komuniciranja v slovenskem zdraviliškem turizmu : magistrska naloga
Avtorji:ID Šiška, Marko (Avtor)
ID Kesič, Dragan (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf Siska_Marko_20160819.pdf (1,25 MB)
MD5: B49C53817EB8DAA9AB8EAEA20B95EA47
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:marketing, marketinško komuniciranje, strategija marketinškega komuniciranja, zdraviliški turizem, Slovenija
Kraj izida:Koper
Kraj izvedbe:Koper
Založnik:[M. Šiška]
Leto izida:2016
Leto izvedbe:2016
Št. strani:X, 91 str. + pril.
PID:20.500.12556/RUP-16418 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138:338.48(043.2)
COBISS.SI-ID:1538676676 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:06.06.2021
Število ogledov:1962
Število prenosov:65
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:marketing, marketing communication, strategy of marketing communication, spa tourism, Slovenia


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici