Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Vpliv strategije modnih blagovnih znamk na nakupne odločitve potrošnikov : diplomska naloga
Avtorji:ID Kučiš, Ivana (Avtor)
ID Kesič, Dragan (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf Kucis_Ivana_20160928.pdf (846,89 KB)
MD5: 1BB20E6732D6A801915C4203DA2D1417
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:strategija, modne blagovne znamke, moda, nakupne odločitve, potrošniki
Kraj izida:Koper
Kraj izvedbe:Koper
Založnik:[I. Kučiš]
Leto izida:2016
Leto izvedbe:2016
Št. strani:IX, 37 str., [3] str. pril.
PID:20.500.12556/RUP-16508 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366.1:658.626(043.2)
COBISS.SI-ID:1538716100 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:06.06.2021
Število ogledov:1980
Število prenosov:32
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:strategy, fashion brands, fashion, purchase decision, customers


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici