Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Izpis gradiva
Izpis gradiva
A-
|
A+
|
Natisni
Naslov:
Razvoj številskih predstav v predšolskem obdobju : diplomska naloga
Avtorji:
ID
Jankovec, Aleksandra
(Avtor)
ID
Žakelj, Amalija
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
PEF_Jankovec_Aleksandra_i2021.pdf
(1,62 MB)
MD5: 3562D1C2E1A9DEC6CF7606F6EA6C65F9
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Zaključna naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Ključne besede:
števila
,
štetje
,
matematika
,
kurikulum za vrtce
,
predšolsko obdobje
Kraj izida:
Koper
Kraj izvedbe:
Koper
Založnik:
[A. Jankovec]
Leto izida:
2021
Leto izvedbe:
2021
Št. strani:
[8] f., 68 str.
PID:
20.500.12556/RUP-16868
UDK:
51-053.4(043)
COBISS.SI-ID:
74953475
Datum objave v RUP:
17.09.2021
Število ogledov:
1973
Število prenosov:
105
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
numbers
,
counting
,
math
,
curriculum for kindergartens
,
preschool period
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj