Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Izpis gradiva
Izpis gradiva
A-
|
A+
|
Natisni
Naslov:
Rapanje pri tujejezikovnem pouku v 4. razredu : magistrsko delo
Avtorji:
ID
Pikel, Tjaša
(Avtor)
ID
Bratož, Silva
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Batista, Vladimir
(Komentor)
Datoteke:
PEF_Pikel_Tjasa_i2021.pdf
(1,15 MB)
MD5: A7F737861E7E40D8D80EB7F279B9C805
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Ključne besede:
zgodnje poučevanje tujih jezikov
,
medpredmetno povezovanje
,
pristop CLIL
,
glasba
,
rap
Kraj izida:
Koper
Kraj izvedbe:
Koper
Založnik:
[T. Pikel]
Leto izida:
2021
Leto izvedbe:
2021
Št. strani:
[10] f., 44 str.
PID:
20.500.12556/RUP-16882
UDK:
81'243:781.5(043.2)
COBISS.SI-ID:
75650051
Datum objave v RUP:
17.09.2021
Število ogledov:
2352
Število prenosov:
76
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
early foreign language teaching
,
cross-curricular integration
,
the CLIL approach
,
music
,
rap
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj