Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Izpis gradiva
Izpis gradiva
A-
|
A+
|
Natisni
Naslov:
Spoznavanje dinozavrov v predšolskem obdobju : diplomska naloga
Avtorji:
ID
Zupan, Nika
(Avtor)
ID
Furlan, Petra
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Cotič, Nastja
(Komentor)
Datoteke:
PEF_Zupan_Nika_i2021.pdf
(1,90 MB)
MD5: B923C417F7F146CC986869E6673FE0F2
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Zaključna naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Ključne besede:
predšolski otroci
,
naravoslovje
,
aktivno učenje
,
vloga vzgojitelja
,
dinozavri
Kraj izida:
Koper
Kraj izvedbe:
Koper
Založnik:
[N. Zupan]
Leto izida:
2021
Leto izvedbe:
2021
Št. strani:
[8] f., 46 str.
PID:
20.500.12556/RUP-16936
UDK:
56-053.4(043)
COBISS.SI-ID:
70660355
Datum objave v RUP:
21.09.2021
Število ogledov:
4476
Število prenosov:
150
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
pre-school children
,
natural science
,
active learning
,
teacher's role
,
dinosaurs
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj