Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Teoretični vidiki vseživljenjskega učenja : diplomsko delo
Avtorji:ID Peklar Sečnik, Lara (Avtor)
ID Lepičnik-Vodopivec, Jurka (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf PEF_Peklar_Secnik_Lara_i2021.pdf (360,58 KB)
MD5: D7E93DEEEC7CDF6AFD599CE2180CF8CD
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Ključne besede:vseživljenjsko učenje, vseživljenjsko izobraževanje, Lizbonska strategija, ključne kompetence, kritično razmišljanje
Kraj izida:Koper
Kraj izvedbe:Koper
Založnik:[L. Peklar Sečnik]
Leto izida:2021
Leto izvedbe:2021
Št. strani:[7] f., 28 str.
PID:20.500.12556/RUP-17054 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:374.7(043.2)
COBISS.SI-ID:82350339 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:27.10.2021
Število ogledov:3540
Število prenosov:114
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:lifelong learning, lifelong education, Lisbon strategy, key competences, critical thinking


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici