Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Izpis gradiva
Izpis gradiva
A-
|
A+
|
Natisni
Naslov:
Učne težave učencev s posebnimi potrebami pri izobraževanju na daljavo med pandemijo covid-19 : magistrsko delo
Avtorji:
ID
Klakočer, Hana
(Avtor)
ID
Kiswarday, Vanja Riccarda
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
PEF_Klakocer_Hana_i2021.pdf
(1,18 MB)
MD5: A6435C4668E7C52FE4891D18B478EB76
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Ključne besede:
informacijsko-komunikacijska tehnologija
,
izobraževanje na daljavo
,
otroci s posebnimi potrebami
,
pandemija covid-19
,
učne težave
Kraj izida:
Koper
Kraj izvedbe:
Koper
Založnik:
[H. Klakočer]
Leto izida:
2021
Leto izvedbe:
2021
Št. strani:
[9] f., 83 str.
PID:
20.500.12556/RUP-17136
UDK:
376:616-036.22(043.2)
COBISS.SI-ID:
81790723
Datum objave v RUP:
05.11.2021
Število ogledov:
2541
Število prenosov:
106
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Poskusno preverjanje znanja matematike v tretjem razredu v šolskem letu 2018/2019
Ključne besede:
children with special needs
,
distance education
,
information-communication technology
,
learning difficulties
,
the covid-19 pandemic
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj