Title: | Zbornik povzetkov Strokovne konference Spodbujanje učinkovitega učenja : Koper, 26. avgust 2020 |
---|
Authors: | ID Cencič, Majda (Editor) ID Baloh, Barbara (Editor) ID Birsa, Eda (Editor) ID Dolenc-Orbanić, Nataša (Editor) ID Horvat, Barbara (Editor) ID Perčič, Andreja (Editor) ID Štemberger, Tina (Editor) ID Volmut, Tadeja (Editor) |
Files: | 978-961-293-002-8.pdf (1,25 MB) MD5: BFE9C62D91EED3F23F244FEE07B84AE0
http://www.hippocampus.si/ISBN/978-961-293-002-8.pdf
|
---|
Language: | Slovenian |
---|
Work type: | Abstract or summary |
---|
Organization: | ZUP - University of Primorska Press
|
---|
Abstract: | V času velike nepredvidljivosti, ki smo jo občutili to leto ob epidemiji Covid-19, lahko temo o spodbujanju učenja pri učencih razumemo kot toliko aktualnejšo za namene iskanja odgovora na vprašanje, katero in kakšno učenje spodbujati v vzgoji in izobraževanju za čas nenehnih sprememb. V zborniku Spodbujanje učinkovitega učenja smo izbrali povzetke predvsem učiteljic in učiteljev 1. in 2. vzgojno-izobraževalnega obdobja o tem, kako spodbujati učinkovito učenje pri učencih. Zbornik je nastal na osnovi konference in v okviru projekta Erasmus+ "Pedpack Pedagogy & Practice." |
---|
Keywords: | povzetki, zborniki |
---|
Place of publishing: | Koper |
---|
Place of performance: | Koper |
---|
Publisher: | Založba Univerze na Primorskem |
---|
Year of publishing: | 2020 |
---|
Year of performance: | 2020 |
---|
Number of pages: | 1 spletni vir (1 datoteka PDF (56 str.)) |
---|
PID: | 20.500.12556/RUP-17167 |
---|
ISBN: | 978-961-293-002-8 |
---|
UDC: | 37.091.3(082)(0.034.2) |
---|
DOI: | 10.26493/978-961-293-002-8 |
---|
COBISS.SI-ID: | 25153539 |
---|
Publication date in RUP: | 06.11.2021 |
---|
Views: | 1587 |
---|
Downloads: | 46 |
---|
Metadata: | |
---|
:
|
Copy citation |
---|
| | | Average score: | (0 votes) |
---|
Your score: | Voting is allowed only for logged in users. |
---|
Share: | |
---|
Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click
on the title to get all document metadata. |