Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Osnovna sestava in zaznavanje izbrane blagovne znamke pri uporabnikih : magistrska naloga
Avtorji:ID Gobina, Andrej (Avtor)
ID Hojnik, Jana (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf FM_Gobina_Andrej_i2021.pdf (1,41 MB)
MD5: AFF78E9E33FBCB28B1407EEAF0D25012
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:blagovna znamka, sestava blagovne znamke, vpliv sestavnih delov blagovne znamke na potrošnika, potrošniška izkušnja, uporabniška izkušnja
Kraj izida:Koper
Kraj izvedbe:Koper
Založnik:[A. Gobina]
Leto izida:2021
Leto izvedbe:2021
Št. strani:VII, 59 str., [5] str. pril
PID:20.500.12556/RUP-17416 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658.626(043.2)
COBISS.SI-ID:87330563 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:01.12.2021
Število ogledov:1486
Število prenosov:78
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:brand, brand composition, influence of brand's components on the customer, customer experience, user experience


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici