Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Izpis gradiva
Izpis gradiva
A-
|
A+
|
Natisni
Naslov:
Pogledi učiteljev razrednega pouka o udejanjanju univerzalnega dizajna v povezavi z inkluzijo na razredni stopnji : magistrsko delo
Avtorji:
ID
Kebe, Eva
(Avtor)
ID
Drljić, Karmen
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
PEF_Kebe_Eva_i2021.pdf
(1,30 MB)
MD5: 5672467F729DBDD4F8198947A56A83E1
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Ključne besede:
učitelji razrednega pouka
,
inkluzija
,
učenci
,
stališča
,
univerzalni dizajn pri učenju
Kraj izida:
Koper
Kraj izvedbe:
Koper
Založnik:
[E. Kebe]
Leto izida:
2021
Leto izvedbe:
2021
Št. strani:
[9] f., 74 str.
PID:
20.500.12556/RUP-17751
UDK:
376:373.3(043.2)
COBISS.SI-ID:
90505219
Datum objave v RUP:
03.02.2022
Število ogledov:
1881
Število prenosov:
109
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
class teacher
,
inclusion
,
pupils
,
standpoints
,
universal design for learning
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj