Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Vpliv marketinške kampanje "Daleč stran, kjer smo vsi doma" na prepoznavnost turističnih ponudnikov na Kozjanskem : zaključni projekt
Avtorji:ID Gradišnik, Tajda (Avtor)
ID Zabukovec Baruca, Petra (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf RAZ_Gradisnik_Tajda_i2022.pdf (1,47 MB)
MD5: 460D2AEB4C2F44370389F09B2DC87531
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega projekta/projektno delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
Ključne besede:turizem, ponudniki, destinacija, kampanja
Kraj izida:Portorož
Kraj izvedbe:Portorož
Založnik:[T. Gradišnik]
Leto izida:2022
Leto izvedbe:2022
Št. strani:VI, 41 str., [2] f. pril.
PID:20.500.12556/RUP-18572 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:338.48:659.113
COBISS.SI-ID:118213635 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:18.08.2022
Število ogledov:2258
Število prenosov:80
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
GRADIŠNIK, Tajda, 2022, Vpliv marketinške kampanje „Daleč stran, kjer smo vsi doma“ na prepoznavnost turističnih ponudnikov na Kozjanskem : zaključni projekt [na spletu]. Diplomsko delo. Portorož : T. Gradišnik. [Dostopano 10 april 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.upr.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=18572
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici