Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Izpis gradiva
Izpis gradiva
A-
|
A+
|
Natisni
Naslov:
Doživljanje ustreznosti prakse dela z učenci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja v osnovni šoli z vidika strokovnih delavcev : magistrsko delo
Avtorji:
ID
Marko, Lucija
(Avtor)
ID
Bogdan Zupančič, Ana
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
PEF_Marko_Lucija_i2022.pdf
(874,24 KB)
MD5: 96F509723BF566A1A0DF0DC329EBD4A0
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Ključne besede:
učenci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
,
osnovna šola
,
dodatna strokovna pomoč
,
strokovni delavci
,
socialno-emocionalni razvoj
Kraj izida:
Koper
Kraj izvedbe:
Koper
Založnik:
[L. Marko]
Leto izida:
2022
Leto izvedbe:
2022
Št. strani:
[8] f.,99 str.
PID:
20.500.12556/RUP-18685
UDK:
376:316.6(043.2)
COBISS.SI-ID:
120512515
Datum objave v RUP:
07.09.2022
Število ogledov:
1820
Število prenosov:
46
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
pupils with learning deficits in specific areas of learning
,
primary school
,
additional professional help
,
professionals
,
social-emotional development
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj