Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Izpis gradiva
Izpis gradiva
A-
|
A+
|
Natisni
Naslov:
Besedišče devetošolcev z govorno-jezikovnimi motnjami : magistrsko delo
Avtorji:
ID
Munda, Breda
(Avtor)
ID
Drljić, Karmen
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Petek, Tomaž
(Komentor)
Datoteke:
PEF_Munda_Breda_i2022.pdf
(923,91 KB)
MD5: 98EAEADFB845813947C4113DF4E9F1AA
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Ključne besede:
bralna pismenost
,
sporazumevalne dejavnosti
,
besedišče
,
govorno-jezikovne motnje
,
strategije dela za učence z govorno-jezikovnimi motnjami
Kraj izida:
Koper
Kraj izvedbe:
Koper
Založnik:
[B. Munda Bulatović]
Leto izida:
2022
Leto izvedbe:
2022
Št. strani:
[9] f., 78 str.
PID:
20.500.12556/RUP-18960
UDK:
376:81'234-057.874(043.2)
COBISS.SI-ID:
126384643
Datum objave v RUP:
10.11.2022
Število ogledov:
1209
Število prenosov:
56
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
reading literacy
,
communicative activities
,
vocabulary
,
speech-language disorders
,
strategies for students with speech-language disorders
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj