Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Izpis gradiva
Izpis gradiva
A-
|
A+
|
Natisni
Naslov:
Pomen izobraževanja in usposabljanja učiteljev razrednega pouka pri sodelovanju z otroki z ADHD in njihovimi starši v šolskem okolju : magistrsko delo
Avtorji:
ID
Pečovnik, Nina
(Avtor)
ID
Kiswarday, Vanja Riccarda
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
PEF_Pecovnik_Nina_i2022.pdf
(1,28 MB)
MD5: 6754E9958AB77C2483218CB12B441244
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Ključne besede:
otroci z motnjo pozornosti in hiperaktivnosti - ADHD
,
starši
,
nadaljnje izobraževanje in usposabljanje učiteljev razrednega pouka
,
sodelovanje
,
spodbudno šolsko okolje
Kraj izida:
Koper
Kraj izvedbe:
Koper
Založnik:
[N. Pečovnik]
Leto izida:
2022
Leto izvedbe:
2022
Št. strani:
[7] f., 137 str.
PID:
20.500.12556/RUP-18967
UDK:
376.011.3-051(043.2)
COBISS.SI-ID:
126019843
Datum objave v RUP:
10.11.2022
Število ogledov:
2027
Število prenosov:
32
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
children with attention-deficit and hyperactivity disorder (ADHD)
,
parents
,
further education and training of classroom teachers
,
cooperation
,
supportive school environment
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj