Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Izpis gradiva
Izpis gradiva
A-
|
A+
|
Natisni
Naslov:
Prepoznavanje in delo s potencialno nadarjenimi otroki v vrtcu - študija primera : magistrsko delo
Avtorji:
ID
Lukač, Lara
(Avtor)
ID
Kukanja-Gabrijelčič, Mojca
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
PEF_Lukac_Lara_i2022.pdf
(1,18 MB)
MD5: 2B7982077A7C08F3E9ED36236E5C1589
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Ključne besede:
nadarjeni predšolski otroci
,
področja nadarjenosti
,
usposobljenost vzgojiteljev
,
učna diferenciacija
,
oblike dela
Kraj izida:
Koper
Kraj izvedbe:
Koper
Založnik:
[L. Lukač]
Leto izida:
2022
Leto izvedbe:
2022
Št. strani:
[10] f., 63 str.
PID:
20.500.12556/RUP-19185
UDK:
159.924-053.4(043)
COBISS.SI-ID:
142338563
Datum objave v RUP:
24.02.2023
Število ogledov:
1610
Število prenosov:
169
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
gifted preschool children
,
areas of giftedness
,
teacher's self assessment
,
learning differentiation
,
forms of working
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj