Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Vpliv igrifikacije na spletno nakupovanje slovenskih potrošnikov : magistrska naloga
Avtorji:ID Pačarić, Filip (Avtor)
ID Faganel, Armand (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf FM_Pacaric_Filip_2023.pdf (1,43 MB)
MD5: 150F090C9545CA11127E83A951D9AD8F
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:igrifikacija, spletno nakupovanje, nakupno odločanje, slovenski potrošniki, kvantitativni pristop
Kraj izida:Koper
Kraj izvedbe:Koper
Založnik:F. Pačarić
Leto izida:2023
Leto izvedbe:2023
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (IX, 67 str., [3] str. pril.))
PID:20.500.12556/RUP-19717 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366:004.96(043.2)
COBISS.SI-ID:168055555 Povezava se odpre v novem oknu
Opomba:Sistemske zahteve: Adobe Acrobat Reader
Datum objave v RUP:12.10.2023
Število ogledov:765
Število prenosov:35
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:gamification, online shopping, purchase decision-making, Slovenian consumers, quantitative approach


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici