Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:A 7P comparison between restaurant managers' and custumers' post-COVID-19 quality expectations
Avtorji:ID Kukanja, Marko (Avtor)
Datoteke:.pdf AT_Kukanja_i2022.pdf (205,39 KB)
MD5: EF6C3184D1AA1451A8C74F7B1B795609
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Neznano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:ZUP - Založba Univerze na Primorskem
Datum objave:01.08.2022
Leto izida:2022
Št. strani:str. 249-264, 283-284
Številčenje:Year 15, no. 2
PID:20.500.12556/RUP-19855-c5fdc721-e025-06f4-726e-cbdccc87aace Povezava se odpre v novem oknu
UDK:338.48:640.6
ISSN pri članku:1855-3303
DOI:10.26493/2335-4194.15.249-264 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:120558851 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:03.11.2023
Število ogledov:587
Število prenosov:7
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Academica turistica. tourism & innovation journal
Založnik:Turistica, Turistica, University of Primorska Press
ISSN:1855-3303
COBISS.SI-ID:237856768 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Primerjava 7P med pričakovanji kakovosti menedžerjev restavracij in strank po pandemiji covida-19
Ključne besede:COVID-19, gostinstvo, turizem, kakovost storitev


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici