Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Interno korporativno komuniciranje kot ključno orodje za interno korporativno znamčenje : magistrsko delo
Avtorji:ID Todorović, Milica (Avtor)
ID Sekloča, Peter (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf MAG_Todorovic_Milica_2023.pdf (1,22 MB)
MD5: 594FC1AD4A5A03CC5002391B2B7C655D
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
Ključne besede:notranje komuniciranje, notranji branding, komunikacijski kanali, načrti notranjega komuniciranje, odnos do blagovne znamke, pozitivno delovno okolje, magistrske naloge
Kraj izida:Koper
Kraj izvedbe:Koper
Založnik:M. Todorović
Leto izida:2023
Leto izvedbe:2023
Št. strani:53 str.
PID:20.500.12556/RUP-19982 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:316.77(043.2)
COBISS.SI-ID:172192771 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:20.11.2023
Število ogledov:1329
Število prenosov:19
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:internal communication, internal branding, communication channels, IC plans, brand attitude, positive work environment, master's theses


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici