Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Izpis gradiva
Izpis gradiva
A-
|
A+
|
Natisni
Naslov:
Spoznajmo bobra in njegovo vlogo v biodiverziteti : magistrsko delo
Avtorji:
ID
Čampa, Barbara
(Avtor)
ID
Dolenc-Orbanić, Nataša
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Campa_Barbara_2024.pdf
(6,41 MB)
MD5: 814D4B2801C53E2F17714856804FD7A6
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Ključne besede:
bober
,
biodiverziteta
,
izkustveni pouk
,
okoljska pismenost
,
naravoslovje na razredni stopnji
Kraj izida:
Koper
Kraj izvedbe:
Koper
Založnik:
B. Čampa Janeš
Leto izida:
2024
Leto izvedbe:
2024
Št. strani:
1 spletni vir (1 datoteka PDF ([16], 121 str.))
PID:
20.500.12556/RUP-20286
UDK:
37.091.3:5:636.932.2(043.2)
COBISS.SI-ID:
194862083
Opomba:
Sistemske zahteve: Adobe Acrobat Reader
Datum objave v RUP:
09.05.2024
Število ogledov:
516
Število prenosov:
15
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
beaver
,
biodiversity
,
experiential learning
,
environmental literacy
,
natural sciences at the classroom level
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj