Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Izpis gradiva
Izpis gradiva
A-
|
A+
|
Natisni
Naslov:
Inkluzivne strategije pomoči za otroke z motnjo v duševnem razvoju : magistrsko delo
Avtorji:
ID
Banovec, Nina
(Avtor)
ID
Drljić, Karmen
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Banovec_Nina_2024.pdf
(704,80 KB)
MD5: 2DC8C5FC3C59F6BE40DE936EABBCACBA
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Ključne besede:
motnje v duševnem razvoju
,
izvršilne funkcije
,
inkluzivne strategije pomoči
,
pozornost
,
organizacijske spretnosti
,
prehajanje med aktivnostmi
Kraj izida:
Koper
Kraj izvedbe:
Koper
Založnik:
N. Banovec
Leto izida:
2024
Leto izvedbe:
2024
Št. strani:
1 spletni vir (1 datoteka PDF ([9] f., 65 str.))
PID:
20.500.12556/RUP-20338
UDK:
376(043.2)
COBISS.SI-ID:
198930691
Opomba:
Sistemske zahteve: Adobe Acrobat Reader
Datum objave v RUP:
14.06.2024
Število ogledov:
595
Število prenosov:
16
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
intellectual disabilities
,
executive functions
,
inclusive support strategies
,
attention
,
organizational skills
,
transition
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj