Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Izpis gradiva
Izpis gradiva
A-
|
A+
|
Natisni
Naslov:
Spodbujanje družinskega branja v 1. starostnem obdobju : diplomska naloga
Avtorji:
ID
Plevnik, Sara
(Avtor)
ID
Saksida, Igor
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
DIP_Plevnik_Sara_2024.pdf
(522,30 KB)
MD5: 30BC5C5105EAC3B9C3B7C61C08F4F5EE
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Zaključna naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Ključne besede:
branje
,
pismenost
,
pripovedovanje
,
skupno branje
,
družina
,
zgodnje otroštvo
,
projekt
Kraj izida:
Koper
Kraj izvedbe:
Koper
Založnik:
S. Plevnik
Leto izida:
2024
Leto izvedbe:
2024
Št. strani:
1 USB ključ
PID:
20.500.12556/RUP-20705
UDK:
028.5(043.2)
COBISS.SI-ID:
210438915
Opomba:
Sistemske zahteve: Adobe Acrobat Reader
Datum objave v RUP:
07.10.2024
Število ogledov:
235
Število prenosov:
9
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
reading
,
literacy
,
storytelling
,
reading together
,
family
,
early childhood
,
project
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj