Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Izpis gradiva
Izpis gradiva
A-
|
A+
|
Natisni
Naslov:
Digitalne naprave in vsebine pri predšolskih otrocih : perspektiva staršev
Avtorji:
ID
Begič, Ema
(
Avtor
)
ID
Bardorfer, Ana
(
Mentor
)
Več o mentorju...
Datoteke:
DIP_Begic_Ema_2025.pdf
(915,13 KB)
MD5: F36A88E5E58D645EB94C06A4A0743BC6
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Zaključna naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Ključne besede:
vpliv digitalnih naprav in vsebin
,
predšolski otroci
,
razvoj otrok
,
navade staršev
,
ozaveščenost
Kraj izida:
Koper
Kraj izvedbe:
Koper
Založnik:
E. Begič
Leto izida:
2025
Leto izvedbe:
2025
Št. strani:
1 USB ključ
PID:
20.500.12556/RUP-21165
UDK:
373.2:004(043.2)
COBISS.SI-ID:
231261443
Opomba:
Sistemske zahteve: Adobe Acrobat Reader
Datum objave v RUP:
03.04.2025
Število ogledov:
313
Število prenosov:
60
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
impact of digital devices and content
,
preschool children
,
child development
,
parental habits
,
awareness
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj