Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Using inquiry-based learning for developing university students’ digital skills
Avtorji:ID Žefran, Mojca (Avtor)
ID Bratož, Silva (Avtor)
Datoteke:.pdf RAZ_Zefran_Mojca_2025.pdf (229,18 KB)
MD5: CCF8519CA8235C8B83491D7DC7D91384
 
.pdf RAZ_Zefran_Mojca_2025.pdf (229,18 KB)
MD5: CCF8519CA8235C8B83491D7DC7D91384
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Neznano
Tipologija:1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:In recent years, the development of digital skills has been encouraged at all levels of education. For this purpose, innovative pedagogies and approaches aimed at fostering learners’ active participation, critical skills, and autonomy have been proposed. In this paper, we focus on the benefits of using the inquiry-based approach (IBL) for developing education students’ digital skills. A design-based study was conducted with a group of students (n=38) in the primary education study programme with a view to identifying students’ attitudes towards IBL as well as their experiences and challenges encountered in the process. The design-based scenario followed the 5E inquiry-based instructional model (engagement, exploration, explanation, elaboration, and evaluation). Data for this study was gathered through an online survey, a focus group discussion, and through an in-depth analysis of the IBL scenario. The results indicate that students hold positive attitudes towards IBL. The most significant challenge identified was the application of critical thinking skills to locate and evaluate relevant research sources.
Ključne besede:digital skills, inquiry-based learning, pre-service primary school teachers, critical thinking
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Datum objave:25.05.2025
Leto izida:2025
Št. strani:str. 167-183
PID:20.500.12556/RUP-21369 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:378:004-057.875
DOI:10.26493/978-961-293-467-5.9 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:240044547 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:20.06.2025
Število ogledov:472
Število prenosov:11
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del monografije

Naslov:International perspectives on effective teaching and learning in digital education
Uredniki:Andreja Klančar, Tina Štemberger, Mirko Prosen, Sabina Ličen
Kraj izida:Koper
Založnik:University of Primorska Press
Leto izida:2025
ISBN:978-961-293-467-5
COBISS.SI-ID:236006915 Povezava se odpre v novem oknu

Gradivo je financirano iz projekta

Financer:ARIS - Javna agencija za znanstvenoraziskovalno in inovacijsko dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:J5-4572-2022
Naslov:Razvoj digitalnega izobraževalnega standarda na področju visokega šolstva za zagotavljanje pravičnosti in dostopnosti v digitalnem izobraževanju

Licence

Licenca:CC BY-SA 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/deed.sl
Opis:Ta licenca Creative Commons je zelo podobna običajni licenci Priznanje avtorstva, vendar zahteva, da so materialne avtorske pravice na izpeljanih delih upravljane z enako licenco.

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Uporaba raziskovalnega učenja za razvoj digitalnih kompetenc univerzitetnih študentov
Ključne besede:digitalne kompetence, raziskovalno učenje, raziskava načrtovanih novosti, študenti razrednega pouka, kritično mišljenje


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici