Naslov: | The reflection-response in enhancing argumentation ability |
---|
Avtorji: | ID Crasnich, Sergio (Avtor) ID Lumbelli, Lucia (Avtor) |
Datoteke: | http://www.springerlink.com/content/3770117627000656/
|
---|
Jezik: | Angleški jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Delo ni kategorizirano |
---|
Tipologija: | 1.01 - Izvirni znanstveni članek |
---|
Organizacija: | FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
|
---|
Ključne besede: | argumentacija, zmožnost argumentacije, empatija, metakognicija, učenje z opazovanjem, pozitivna povratna informacija, recipročno poučevanje, samoregulacija |
---|
Leto izida: | 2005 |
---|
Št. strani: | str. 147-174 |
---|
Številčenje: | Vol. 5, iss. 2 |
---|
PID: | 20.500.12556/RUP-2272 |
---|
ISSN: | 1567-6617 |
---|
UDK: | 808:37 |
---|
COBISS.SI-ID: | 512845952 |
---|
Datum objave v RUP: | 15.10.2013 |
---|
Število ogledov: | 3333 |
---|
Število prenosov: | 87 |
---|
Metapodatki: | |
---|
:
|
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: | |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |