Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:The reflection-response in enhancing argumentation ability
Avtorji:ID Crasnich, Sergio (Avtor)
ID Lumbelli, Lucia (Avtor)
Datoteke:URL http://www.springerlink.com/content/3770117627000656/
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
Ključne besede:argumentacija, zmožnost argumentacije, empatija, metakognicija, učenje z opazovanjem, pozitivna povratna informacija, recipročno poučevanje, samoregulacija
Leto izida:2005
Št. strani:str. 147-174
Številčenje:Vol. 5, iss. 2
PID:20.500.12556/RUP-2272 Povezava se odpre v novem oknu
ISSN:1567-6617
UDK:808:37
COBISS.SI-ID:512845952 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:15.10.2013
Število ogledov:3333
Število prenosov:87
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:argumentation ability, contingent instruction, empathy, metacognition, observational learning, positive feedback, reciprocal teaching, reflection-response, self-regulation


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici