Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Uporaba spletnega neposrednega marketinškega komuniciranja v manjšem podjetju
Avtorji:ID Bolta, Karmen (Avtor)
ID Faganel, Armand (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:URL http://www.ediplome.fm-kp.si/Bolta_Karmen_20130306.pdf
 
.pdf Bolta_Karmen_20130306.pdf (616,64 KB)
MD5: F5A1FEED93BD33CC2A93BA9359D0C949
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:trženje, marketing, komuniciranje, spletni marketing, kupci, zbirke podatkov, internet
Kraj izida:Koper
Založnik:[K. Bolta]
Leto izida:2012
Št. strani:VI, 42 str.
PID:20.500.12556/RUP-2318 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.9:004(043.2)
COBISS.SI-ID:4648663 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:15.10.2013
Število ogledov:2927
Število prenosov:136
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici