Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Potrošnikovo zaznavanja cene in blagovne znamke pri nakupu pohištva
Avtorji:ID Trošt, Matej (Avtor)
ID Faganel, Armand (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:URL http://www.ediplome.fm-kp.si/Trost_Matej_20091006.pdf
 
.pdf Trost_Matej_20091006.pdf (1001,52 KB)
MD5: BB8A3ADABF0DD3936DA91F6475D7624D
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:blagovne znamke, razvoj blagovne znamke, tolmačenje, oblikovanje cene, potrošniki, zaznavanje cene, zaznavanje blagovne znamke
Kraj izida:Koper
Založnik:[M. Trošt]
Leto izida:2009
Št. strani:VII, 59 str. + pril.
PID:20.500.12556/RUP-2433 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658.89(043.2)
COBISS.SI-ID:3312087 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:15.10.2013
Število ogledov:3297
Število prenosov:143
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici