Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Management reševanja reklamacij v podjetju
Avtorji:ID Korže, Nataša (Avtor)
ID Gomezelj Omerzel, Doris (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:URL http://www.ediplome.fm-kp.si/Korze_Natasa_20070827.pdf
 
.pdf Korze_Natasa_20070827.pdf (618,99 KB)
MD5: E8344E31171E811B9C5BBCED0EBD08FB
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:management, reklamacije, kakovost, trgovsko podjetje, kupci, zadovoljstvo kupcev, varstvo potrošnika, reševanje reklamacij, diplomska dela
Kraj izida:Koper
Založnik:[N. Korže]
Leto izida:2006
Št. strani:VI, 46 str. + pril.
PID:20.500.12556/RUP-3139 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658.818.4(043.2)
COBISS.SI-ID:1617879 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:15.10.2013
Število ogledov:3910
Število prenosov:147
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici