Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Using behavioral indicators to assess competences in a sustainable manufacturing learning scenario
Avtorji:ID Dolinšek, Slavko (Avtor)
ID Cerinšek, Gregor (Avtor)
Datoteke:URL http://link.springer.com/book/10.1007/978-3-642-40352-1/page/4
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija:UPR - Univerza na Primorskem
Opis:This paper introduces a learning scenario created for a serious game to develop competences in the domain of sustainable manufacturing, by applying a Lifecycle Assessment (LCA). A set of behavioural indicators is introduced to assess how particular competences do change while the player is engaging in playing the game scenario. It furthermore presents early evaluation results of the game scenario on a sample of master grade students at the University of Bremen.
Ključne besede:resne igre, trajnostna proizvodnja, izdelki, živlljenjski cikel, razvoj vsebin, učenje, kompetence, indikatorji vedenja
Leto izida:2013
Št. strani:str. 582-589
PID:20.500.12556/RUP-322 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:004/007
COBISS.SI-ID:4838871 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:15.10.2013
Število ogledov:4299
Število prenosov:104
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:serious games, sustainable manufacturing, lifecycle assessment, LCA, content development, competence-based learning, behavioural indicators


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici