Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Zadovoljstvo uporabnikov s storitvami klicnih centrov
Avtorji:ID Kojzek, Boštjan (Avtor)
ID Bratina, Danjel (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:URL http://www.ediplome.fm-kp.si/Kojzek_Bostjan_20090224.pdf
 
.pdf Kojzek_Bostjan_20090224.pdf (647,28 KB)
MD5: 9BCEFD5E9C24F338461DE7107652E8B2
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:klicni center, uporabniki, pričakovanja, storitve, kakovost, zadovoljstvo, metode merjenja zadovoljstva
Kraj izida:Koper
Založnik:[B. Kojzek]
Leto izida:2008
Št. strani:VI, 51 str. + pril.
PID:20.500.12556/RUP-3443 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:654.02:658.64(043.2)
COBISS.SI-ID:3036375 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:15.10.2013
Število ogledov:4518
Število prenosov:111
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici