Title: | Zakaj poučevati matematiko |
---|
Authors: | ID Felda, Darjo (Author) ID Cotič, Mara (Author) |
Files: | http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-NN7PISQN
|
---|
Language: | Slovenian |
---|
Work type: | Not categorized |
---|
Typology: | 1.02 - Review Article |
---|
Organization: | PEF - Faculty of Education
|
---|
Abstract: | Ko pri začetnem pouku matematike otroku predstavljamo matematične vsebine, največkrat izhajamo iz abstraktnih temeljev in ne iz izkušenj, ki jih otrok že ima, s čimer je pretrgana vez med matematiko in stvarnim svetom oziroma med matematiko in tistim matematičnim svetom, ki ga otrok že pozna. V nasprotju s tem bi moral učitelj učenca usmerjati, da skladno s svojimi izkušnjami in sposobnostmi viša raven matematične pismenosti, obenem pa gradi abstraktni matematični odsev stvarnega sveta ter bogati svoj matematični jezik. V zadnjem času se poudarja pomen igre oziroma dejavnosti, v katerih naj bi bil otrok aktivno udeležen. Z vživljanjem v problemsko situacijo in v razreševanje le-te naj bi spoznaval nove koncepte in strategije. Poraja pa se dvom, ali je v učni praksi res zaživel tak način pouka ali pa se dejavnosti uvajajo zgolj kot neka začetna motivacija, ki izzveni v prenašanje oziroma sprejemanje faktografskega znanja. Otrok mora nova spoznanja sproti prilagajati že usvojenim znanjem in povezovati matematiko z realnimi situacijami. Le tako občuti varnost, zadovoljstvo in uspeh ter je motiviran za doseganje novih znanj, s čimer učenje in poučevanje matematike dobita pravi smisel. |
---|
Keywords: | začetni pouk, matematika, problemska situacija, matematično znanje, matematična pismenost |
---|
Publisher: | Pedagoška fakulteta |
---|
Year of publishing: | 2012 |
---|
Number of pages: | str. 107-120 |
---|
Numbering: | Letn. 5, št. 2/3 |
---|
PID: | 20.500.12556/RUP-4647 |
---|
ISSN: | 1855-4431 |
---|
UDC: | 37.091.3:51 |
---|
COBISS.SI-ID: | 4483543 |
---|
Publication date in RUP: | 10.07.2015 |
---|
Views: | 3553 |
---|
Downloads: | 31 |
---|
Metadata: | |
---|
:
|
Copy citation |
---|
| | | Average score: | (0 votes) |
---|
Your score: | Voting is allowed only for logged in users. |
---|
Share: | |
---|
Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click
on the title to get all document metadata. |