Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Izpis gradiva
Izpis gradiva
A-
|
A+
|
Natisni
Naslov:
Comparing the impact of the quality of entrepreneurship education on the decision to continue education
Avtorji:
ID
Antončič, Boštjan
(Avtor)
ID
Scarlat, Cezar
(Avtor)
ID
Hvalič Erzetič, Barbara
(Avtor)
Datoteke:
http://www.fm-kp.si/zalozba/ISBN/961-6486-71-3/091-108.pdf
Jezik:
Angleški jezik
Vrsta gradiva:
Delo ni kategorizirano
Tipologija:
1.08 - Objavljeni znanstveni prispevek na konferenci
Organizacija:
FM - Fakulteta za management
Ključne besede:
podjetništvo
,
izobraževanje
,
zadovoljstvo
,
mednarodna primerjava
,
Slovenija
,
Romunija
Leto izida:
2005
Št. strani:
Str. 79-89
PID:
20.500.12556/RUP-473
UDK:
37:658.5
COBISS.SI-ID:
1415383
Datum objave v RUP:
15.10.2013
Število ogledov:
3628
Število prenosov:
77
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Neznan jezik
Ključne besede:
entrepreneurship
,
education
,
satisfaction
,
international comparison
,
Slovenia
,
Romania
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj