Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Izpis gradiva
Izpis gradiva
A-
|
A+
|
Natisni
Naslov:
Identification of nursing competency assessment tools as possibility of their use in nursing education in Slovenia : a systematic literature review
Avtorji:
ID
Ličen, Sabina
(Avtor)
ID
Plazar, Nadja
(Avtor)
Datoteke:
http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0260691715000349
Jezik:
Angleški jezik
Vrsta gradiva:
Delo ni kategorizirano
Tipologija:
1.02 - Pregledni znanstveni članek
Organizacija:
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
Ključne besede:
nursing
,
competences
,
assessment
,
education
Leto izida:
2015
Št. strani:
str. 602-608
Številčenje:
Vol. 35, no. 4
PID:
20.500.12556/RUP-7048
ISSN:
0260-6917
UDK:
616-083:37
DOI:
10.1016/j.nedt.2014.12.023
COBISS.SI-ID:
1537308356
Datum objave v RUP:
13.10.2015
Število ogledov:
3985
Število prenosov:
202
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Neznan jezik
Ključne besede:
zdravstvena nega
,
kompetence
,
izobraževanje
,
vrednotenje
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj