Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Slovenian sports touristic brands : a myth or reality?
Avtorji:ID Ravnikar, Darko (Avtor)
ID Bardorfer, Ana (Avtor)
ID Retar, Iztok (Avtor)
Datoteke:URL http://www.zrs.upr.si/monografije/single/sustainbale-development-of-sports-tourism-1902
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Ključne besede:blagovne znamke, športni turizem, športni dogodki, sponzorstvo, branding, sports tourism, sport events, sponsorship
Leto izida:2015
Št. strani:Str. 211-218
PID:20.500.12556/RUP-7065 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:338.48:659.126(497.472)
COBISS.SI-ID:1537556932 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:13.10.2015
Število ogledov:6392
Število prenosov:46
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
RAVNIKAR, Darko, BARDORFER, Ana in RETAR, Iztok, 2015, Slovenian sports touristic brands : a myth or reality? V : [na spletu]. p. 211–218. P. 211–218. [Dostopano 16 marec 2025]. Pridobljeno s: http://www.zrs.upr.si/monografije/single/sustainbale-development-of-sports-tourism-1902
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici