Title: | Model spodbujanja rezilientnosti v šolskem okolju |
---|
Authors: | ID Kiswarday, Vanja Riccarda (Author) |
Files: | http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-T1AI25FF
|
---|
Language: | Slovenian |
---|
Work type: | Not categorized |
---|
Typology: | 1.01 - Original Scientific Article |
---|
Organization: | PEF - Faculty of Education
|
---|
Abstract: | Teorija rezilientnosti preučuje dejavnike, ki večajo učinkovitost posameznika pri preseganju ovir, ki se v obdobju odraščanja povezujejo s šolanjem. Spodbujanje razvoja rezilientnosti je najučinkovitejše, ko poteka neposredno prek izkustvenega učenja. Literatura kot ključne dejavnike izpostavlja: vključujoče, varno in skrbno učno okolje, ki postavlja realno visoka pričakovanja, zagotavlja ustrezno pomoč in podporo, razvija vseživljenjske kompetence ter omogoča samostojno in aktivno participacijo. Te dejavnike poudarjajo tudi sodobna didaktično-metodična načela, zato nas je zanimalo, v kolikšni meri rezilientnost v šoli spodbujajo slovenski učitelji, čeprav s teorijo rezilientnosti niso seznanjeni. Oblikovali smo Model spodbujanja rezilientnosti v šolskem okolju in ga evalvirali na vzorcu 429 učiteljev različnih strokovnih profilov. |
---|
Keywords: | učna uspešnost, učno okolje, rezilientnost, napredovanje, učenci, učna pomoč, učitelji, strokovna usposobljenost |
---|
Year of publishing: | 2014 |
---|
Number of pages: | str. 41-61 |
---|
Numbering: | Letn. 7, št. 2 |
---|
PID: | 20.500.12556/RUP-7618 |
---|
ISSN: | 1855-4431 |
---|
UDC: | 37.091.2 |
---|
COBISS.SI-ID: | 1536591044 |
---|
Publication date in RUP: | 21.12.2015 |
---|
Views: | 3852 |
---|
Downloads: | 52 |
---|
Metadata: | |
---|
:
|
Copy citation |
---|
| | | Average score: | (0 votes) |
---|
Your score: | Voting is allowed only for logged in users. |
---|
Share: | |
---|
Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click
on the title to get all document metadata. |