Naslov: | A comparative evaluation of E-learning and traditional pedagogical process elements |
---|
Avtorji: | ID Vavpotič, Damjan (Avtor) ID Žvanut, Boštjan (Avtor) ID Trobec, Irena (Avtor) |
Datoteke: | http://www.ifets.info/journals/16_3/6.pdf
|
---|
Jezik: | Angleški jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Delo ni kategorizirano |
---|
Tipologija: | 1.01 - Izvirni znanstveni članek |
---|
Organizacija: | FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
|
---|
Opis: | A comparative evaluation of E-learning and traditional pedagogical process elements |
---|
Ključne besede: | e-učenje, ocenjevanje, pedagoški proces, metode poučevanja, model, e-learning, evaluation, pedagogical process, teaching methods, model |
---|
Leto izida: | 2013 |
---|
Št. strani: | str. 76-87 |
---|
Številčenje: | Vol. 16, no. 3 |
---|
PID: | 20.500.12556/RUP-7740 |
---|
ISSN: | 1436-4522 |
---|
UDK: | 37.018.43:004 |
---|
COBISS.SI-ID: | 10057300 |
---|
Datum objave v RUP: | 08.08.2016 |
---|
Število ogledov: | 3433 |
---|
Število prenosov: | 85 |
---|
Metapodatki: | |
---|
:
|
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: | |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |