Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Ekošole in trajnostni razvoj - pomen učinkovitega marketinškega pristopa : magistrska naloga
Avtorji:ID Petelin, Borut (Avtor)
ID Trnavčevič, Anita (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:URL http://www.ediplome.fm-kp.si/Petelin_Borut_20160701.pdf
 
.pdf Petelin_Borut_20160701.pdf (1,55 MB)
MD5: 2B0B9E292963B30C945B2C8FF1AE09DF
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:trajnostni razvoj, marketing, neprofitne organizacije, marketinško komuniciranje, gospodarstvo, socialni marketing
Kraj izida:Koper
Založnik:[B. Petelin]
Leto izida:2016
Št. strani:VIII, 97 str. + pril.
PID:20.500.12556/RUP-7898 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:502.131.1:339.138(043.2)
COBISS.SI-ID:1538502596 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:10.11.2016
Število ogledov:4459
Število prenosov:308
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:sustainable development, marketing, non-profit organizations, marketing communications, economy, social marketing


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici