Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Strategija marketinga za uvedbo izdelka na izbrani tuji trg : diplomska naloga
Avtorji:ID Smotlak, Jasmina (Avtor)
ID Kesič, Dragan (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:URL http://www.ediplome.fm-kp.si/Smotlak_Jasmina_20151002.pdf
 
.pdf Smotlak_Jasmina_20151002.pdf (1,13 MB)
MD5: F7DC1ED0AF62E667DAF31B02FE79E53B
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:globalizacija, mednarodno poslovanje, trženje, trženjski splet, izdelki
Kraj izida:Koper
Založnik:[J. Smotlak]
Leto izida:2015
Št. strani:VIII, 45 str. + pril.
PID:20.500.12556/RUP-7928 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138:659.1(043.2)
COBISS.SI-ID:1537896132 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:10.11.2016
Število ogledov:3265
Število prenosov:206
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici