Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Analiza trženja blagovne znamke : zaključna projektna naloga
Avtorji:ID Stergar, Lea (Avtor)
ID Faganel, Armand (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:URL http://www.ediplome.fm-kp.si/Stergar_Lea_20160607.pdf
 
.pdf Stergar_Lea_20160607.pdf (366,19 KB)
MD5: 124FD8189612566341FC991454F1E9CD
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:trženje, trgovina, franšize, izdelki, blagovne znamke, Intimissimi
Kraj izida:Koper
Založnik:[L. Stergar]
Leto izida:2016
Št. strani:IX, 35 str. + pril.
PID:20.500.12556/RUP-7932 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138:658.626043.2)
COBISS.SI-ID:1538490052 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:10.11.2016
Število ogledov:4870
Število prenosov:136
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:marketing, trade, franchise, products, brands, Intimissimi


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici