Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Analiza nakupnega vedenja potrošnikov na primeru izbranega podjetja : zaključna projektna naloga
Avtorji:ID Vodenik, Klavdija (Avtor)
ID Gošnik, Dušan (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:URL http://www.ediplome.fm-kp.si/Vodenik_Klavdija_20151111.pdf
 
.pdf Vodenik_Klavdija_20151111.pdf (1,25 MB)
MD5: 955C2474EADD37263ABD85F51446AF7D
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:organizacije, management, potropniki, vedenje, dejavniki, nakupi, vpliv
Kraj izida:Koper
Založnik:[K. Vodenik]
Leto izida:2015
Št. strani:VII, 31 str. + pril.
PID:20.500.12556/RUP-7942 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658.8:366.1(043.2)
COBISS.SI-ID:1537997764 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:10.11.2016
Število ogledov:2827
Število prenosov:157
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici